זקוקים לסיוע משפטי באחד מהתחומים שלנו?

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    מהו תפקידו של עורך דין צוואות בחיפה?

    זה אולי לא נעים להתעסק בזה וזה אפילו קצת מפחיד לחשוב על זה, אבל מה לעשות, יום אחד אנחנו לא נהיה פה וכן, העולם ימשיך בלעדינו. אנחנו אומנם כבר לא נהיה לפחות בגופינו בעולם (כל אחד ואמונתו הוא) אבל יש משמעות למה שנשאיר אחרינו ולא מדובר רק על המורשת שלנו. יש כאלו מאיתנו שיש להם נכסים וממון ואותם נכסים וממון אמורים בעיקרון לעבור ליורשים שלנו. אבל כדי שיהיה ברור איזה חלק כל אחד מקבל או אם רוצים להשאיר אי אל בקשות והוראות שרלוונטיות למה שנשאיר אחרינו, אנחנו צריכים לכתוב צוואה ואין כמו עורך דין צוואות בחיפה או בכל מקום אחר בשביל לערוך אותה אצלו.

    עורך דין צוואות בחיפה – למה הוא כל כך חשוב?

    אם יש לכם נכסים וממון ולא משנה באיזה היקף, הדבר הנכון ביורת בשבילכם יהיה לכתוב צוואה ולתת לה תוקף אצל עורך דין צוואות בחיפה או בכל מקום אחר. למה? כי אחרי שתלכו עלולות להיות אי הסכמות בין היורשים שלכם, כעסים ואמוציות שעלולים להכניס את כולם לסחרור ולסכסוך שאתם לא רוצים שיהיה כמובן. אם תלכו לעורך דין ותכתבו צוואה רשמית בה יהיה ברור מי מקבל מה, אף אחד לא יוכל לכעוס על השני. החלוקה תהיה בדיוק כמו שאתם רוצים בין אם היא שווה או שלא. החוק מכבד את המנוח ואת בקשותיו במידה והצוואה נכתבה בצורה חוקית.

    גם הצד היורש צריך לפעמים עורך דין

    עורך דין צוואות בחיפה כמו בכל מקום אחר, יכול להיות גם כזה שייתן שירות לצד השני או במילים אחרות, לאלו שאמורים לקבל את הירושה. כך למשל אם אתם אמורים לקבל חלק מהירושה אבל מה שנכתב בצוואה הוא ממש לא מה שאתם מצפים לו, אם יכולים להתנגד לצוואה ויכול להיות שבית המשפט יקבל את ההתנגדות שלכם במידה ותוכלו כמובן להוכיח שהיא לא חוקית מכל סיבה שהיא. עורך דין ירון גרוס הוא עורך דין מעולה ועם ניסיון רב, עורך דין שישמח לתת לכם מענה מקיף לכל דבר ועניין בדיני משפחה.

    עוד בנושא

    עורך דין נחלות במושבים

    להמשך קריאה

    מהו תפקידו של עורך דין לענייני ירושה בחיפה?

    להמשך קריאה

    מהו התהליך הנכון של התנגדות לצו ירושה?

    להמשך קריאה

    צפו בתהליך אצל

    עורך דין ירון גרוס

    מקיימים פגישה עם עורך הדין ירון גרוס

    מתחילים בהליך משפטי

    סיום תהליך משפטי

    מחפשים עו"ד מקצועי? ירון גרוס!

    מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      יש לכם שאלה?

      אצל עורך דין ירון גרוס תמצאו את התשובה

      מה היא הגדרת רכוש משותף?

      כל זכות שניתנת להגדרה באופן כלכלי, רכוש שנצבר במהלך החיים המשותפים של בני הזוג לרבות,דירה, חסכונות,קופות גמל,ביטוחים, קרנות פנסיה, רכבים וכדומה. לגבי זוג שנישא לאחר החלת חוק יחסי ממון לא יבואו בחלוקת הרכוש, רכוש שצבר מי מבני הזוג טרם נישואיו, או מתנות וירושות שנתקבלו בתקופת הנישואין.

      מה קורה אם הוא הצליח ו"רוקן את חשבון הבנק"?

      במקרים כאלה בית המשפט בהתנהגות בן הזוג כסיכול זכויותיו של בן הזוג. ובחלוקת איזון משאבים יראו את הכסף שהוברח כאילו הוא שייך לבן הזוג שזכותו נשללה.

      למי הסמכות לדון בחלוקת רכוש?

      הן לבית המשפט לענייני משפחה והן לבית הדין הרבני הסמכות לדון בסוגית הרכוש. לבית המשפט לענייני משפחה ניתן להגיש תביעה עצמאית בענייני הרכוש בהנחה שלא הוגשה קודם תביעה לגירושין לבית הדין הרבני ונכרכה בה תביעה כנה לדון בסוגית הרכוש.

      מה קורה אם לאחר הגירושין הבעל / אישה מקבלים פיצויים, האם מגיע לבן הזוג השני חלק בהם?

      אין בעובדה זו בכדי לשלול את זכאותו של בן הזוג למחצית הרכוש.אך על מנת שבן הזוג לא יבריח נכסים בן הזוג שהנכסים אינם על שמו חייב להגיש בקשה לסעדים זמניים על מנת להבטיח את זכותו בהם וכאמור לשם מניעת הברחתם.

      מה קורה עם חלוקת הרכוש במקרה של בגידה?

      סעיף 8 לחוק יחסי ממון בין בני זוג מסמיך את בית המשפט לקבוע חלוקת רכוש לא שוויונית מטעמי צדק, היינו רשאי הוא על פי בקשת בן הזוג לקבוע שהרכוש לא יתחלק מחצה במחצה אלא על פי יחס אחר שיקבע . עם זאת נקבע בפסיקה כי בעניין חלוקת הרכוש לא תהא השפעה בשל בגידה על חלוקת הרכוש.

      קידום עורכי דין קידום עורכי דין