זקוקים לסיוע משפטי באחד מהתחומים שלנו?

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    מהו תפקידו של עורך דין לענייני ירושה בחיפה?

    אם הגעתם כבר לגיל השלישי, סביר להניח שלא פעם עוברות לכם מחשבות של "מה יהיה אחרי שנלך…" זה טבעי והגיוני ויש לא מעט אנשים מבוגרים שמה שמטריד אותם הוא הילדים והנכדים שלהם, איך הם יסתדרו כל אחד ואיך הם יסתדרו ביחד. מרכיב חשוב ביחסים טובים בין הילדים הוא חלוקה מראש של הירושה, בכדי למנוע סכסוכים ואי הבנות עתידיות. איך אתם יכולים לתרום לעניין? אם תסדירו מראש את הירושה שלכם. אם אתם גרים באזור חיפה זה הזמן למצוא עורך דין לענייני ירושה באזור חיפה, מי שיסייע לכם עם כתיבת הירושה והפיכתה לחוקית וקבילה.

    עורך דין לענייני ירושה בחיפה – כל הצדדים מרוויחים

    במהלך חייכם יש לכם רצונות שונים. בין השאר אתם רוצים עתיד טוב יותר לילדים שלכם ואתם רוצים שמה שחסכתם והנכסים שלכם יתחלקו שווה בשווה או בכל חלוקה אחרת שנכונה מבחינתכם. כולנו שמענו על מריבות וסכסוכים רגע אחרי שההורים הלכו לעולמם, סכסוכים מרים שפירקו משפחות ורק בגלל שהירושה לא היתה מוסדרת מראש. עורך דין לענייני ירושה בחיפה כמו בכל מקום אחר הוא בדיוק זה שיסייע לכם למנוע את הסכסוכים העתידיים הללו. אתם תביעו את רצונכם וכמובן תפרטו לו מה אתם עתידים להשאיר אחריכם, והוא זה שיעזור לכם להפוך את כל העניין לחוקי וברור. כל הצדדים ירוויחו מזה. אתם תהיו רגועים יותר וליורשים שלכם הכול יהיה מוכן מראש בלי יכולת לערער על זה.

    להיות הצד היורש…

    אתם יכולים להיות גם בצד היורש בשביל לצרוך את שירותיו של עורך דין מומחה לענייני ירושה. כך לדוגמא אם יש לכם חשד שהירושה נכתבה תוך לחץ או איום מגורם כלשהוא או שלמוריש היו לדעתכם כוונות אחרות כל חייו והצוואה שהשאיר לא הגיונית. זה נקרא "התנגדות לצוואה" ואתם בהחלט צריכים ליווי משפטי בשבילה.

    אם אתם מחפשים את עורך הדין הטוב ביותר בתחום, אתם מחפשים את עורך דין ירון גרוס שסייע לכם. הוא מומחה בתחום ומאות הלקוחות שהוא סייע להם יעידו על כך.

    עוד בנושא

    עורך דין נחלות במושבים

    להמשך קריאה

    מהו תפקידו של עורך דין צוואות בחיפה?

    להמשך קריאה

    מהו התהליך הנכון של התנגדות לצו ירושה?

    להמשך קריאה

    צפו בתהליך אצל

    עורך דין ירון גרוס

    מקיימים פגישה עם עורך הדין ירון גרוס

    מתחילים בהליך משפטי

    סיום תהליך משפטי

    מחפשים עו"ד מקצועי? ירון גרוס!

    מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      יש לכם שאלה?

      אצל עורך דין ירון גרוס תמצאו את התשובה

      מה היא הגדרת רכוש משותף?

      כל זכות שניתנת להגדרה באופן כלכלי, רכוש שנצבר במהלך החיים המשותפים של בני הזוג לרבות,דירה, חסכונות,קופות גמל,ביטוחים, קרנות פנסיה, רכבים וכדומה. לגבי זוג שנישא לאחר החלת חוק יחסי ממון לא יבואו בחלוקת הרכוש, רכוש שצבר מי מבני הזוג טרם נישואיו, או מתנות וירושות שנתקבלו בתקופת הנישואין.

      מה קורה אם הוא הצליח ו"רוקן את חשבון הבנק"?

      במקרים כאלה בית המשפט בהתנהגות בן הזוג כסיכול זכויותיו של בן הזוג. ובחלוקת איזון משאבים יראו את הכסף שהוברח כאילו הוא שייך לבן הזוג שזכותו נשללה.

      למי הסמכות לדון בחלוקת רכוש?

      הן לבית המשפט לענייני משפחה והן לבית הדין הרבני הסמכות לדון בסוגית הרכוש. לבית המשפט לענייני משפחה ניתן להגיש תביעה עצמאית בענייני הרכוש בהנחה שלא הוגשה קודם תביעה לגירושין לבית הדין הרבני ונכרכה בה תביעה כנה לדון בסוגית הרכוש.

      מה קורה אם לאחר הגירושין הבעל / אישה מקבלים פיצויים, האם מגיע לבן הזוג השני חלק בהם?

      אין בעובדה זו בכדי לשלול את זכאותו של בן הזוג למחצית הרכוש.אך על מנת שבן הזוג לא יבריח נכסים בן הזוג שהנכסים אינם על שמו חייב להגיש בקשה לסעדים זמניים על מנת להבטיח את זכותו בהם וכאמור לשם מניעת הברחתם.

      מה קורה עם חלוקת הרכוש במקרה של בגידה?

      סעיף 8 לחוק יחסי ממון בין בני זוג מסמיך את בית המשפט לקבוע חלוקת רכוש לא שוויונית מטעמי צדק, היינו רשאי הוא על פי בקשת בן הזוג לקבוע שהרכוש לא יתחלק מחצה במחצה אלא על פי יחס אחר שיקבע . עם זאת נקבע בפסיקה כי בעניין חלוקת הרכוש לא תהא השפעה בשל בגידה על חלוקת הרכוש.

      קידום עורכי דין קידום עורכי דין