זקוקים לסיוע משפטי באחד מהתחומים שלנו?

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    איך לעבור תהליך גירושין בצורה נכונה?

    גירושין הוא הליך לא פשוט מכל הבחינות: כלכלית, רגשית וגם מבחינה פרוצדורלית. בישראל פתיחת תיק גירושין וקביעה כי זוג הוא גרוש באופן רשמי נמצאת תחת סמכותה של הרבנות. כל זוג המעוניין להתגרש צריך לעבור דרך הרבנות, בין אם נושא הגירושים נמצא בדיון בבית הדין הרבני, בין אם בית המשפט לענייני משפחה ובין אם כאשר  זוג מגיע להסכם גירושין בהליך גישור מחוץ לכותלי בית המשפט. כאשר בוחרים עורך דין גירושין בצפון חשוב שיהיה לו ניסיון בייצוג מתגרשים בכל אחת מן הערכאות. חשוב גם שיהיה בקיא בתהליך כולו, כולל פתיחת התיק וקבלת הגט כדי שיוכל להנחות את הצד אותו הוא מייצג איך לפעול.

    עורך דין גירושין בצפון לכל מחלוקת וסיטואציה

    כל זוג שמתגרש הוא עולם בפני עצמו. לכל זוג יש נתונים שונים לחלוטין מזוג אחר או דברים שונים שיש להסדיר ולהגיע בהם להחלטה. כאשר מדובר על זוגות המתגוררים במושב, למשל, מה שקורה לא מעט בתיקים בהם מטפל עורך דין גירושין בצפון, חלוקת הרכוש תהיה שונה לזו של זוג לו יש נכס עירוני. כל החוקים הקשורים לנחלות, כולל אופן החלוקה במקרה של גירושין הוא שונה ולכן במצב זה חשוב שעורך הדין יהיה בקיא גם בכל הנוגע לנחלות. גם כאשר לאדם ישנם נכסים בחו"ל ההתייחסות לכך יכולה להיות שונה מאשר לנכסים שלו בארץ. לשם כך חשוב שעורך הדין יכיר לא רק את החוקים הרלוונטיים אלא גם פסיקות המהוות תקדימים משפטיים. יש לקחת בחשבון שעו"ד מנוסה יצטרך לא פעם להילחם עבורכם בבית המשפט.

    לעבור את הגירושין בשלום בעזרת עורך דין מתאים

    הליך הגירושין הוא מסע שלם ומטלטל כעבור כל אחד מבני הזוג שמתגרש וכמובן עבור ילדיהם. בחירה נכונה של עורך דין גירושין בצפון תקבע משמעותית איך יראה התהליך כולו. בסופו של דבר חשוב כמובן הכתוב בהסכם הגירושין אך חשובה לא פחות הדרך בה הגיעו להסכם זה. עורך דין שיש לו ניסיון רב, ידע ובקיאות בחוקי הגירושין יביא לכך שהחלטות יתקבלו בצורה מושכלת ומבוססת על הכתוב בחוק ולא באופן מתלהם וילדותי. הדבר משמעותי לא רק לכל אחד מבני הזוג אלא גם לילדיהם שקולטים היטב את רוח הדברים גם אם אינם נוכחים בבית המשפט.

    עו"ד ירון גרוס הוא עורך דין בעל ניסיון רב  בדיני משפחה כולל טיפול בגירושין בצורה הטובה והמקצועית ביותר. מוזמנים ליצור קשר.

    עוד בנושא

    במה יעזור לכם עו"ד משפחה?

    להמשך קריאה

    איך עו"ד יכול למנוע מחלוקת בענייני ירושה

    להמשך קריאה

    איך למצוא עורך דין מומלץ עבור גירושין?

    להמשך קריאה

    צפו בתהליך אצל

    עורך דין ירון גרוס

    מקיימים פגישה עם עורך הדין ירון גרוס

    מתחילים בהליך משפטי

    סיום תהליך משפטי

    מחפשים עו"ד מקצועי? ירון גרוס!

    מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      יש לכם שאלה?

      אצל עורך דין ירון גרוס תמצאו את התשובה

      מה היא הגדרת רכוש משותף?

      כל זכות שניתנת להגדרה באופן כלכלי, רכוש שנצבר במהלך החיים המשותפים של בני הזוג לרבות,דירה, חסכונות,קופות גמל,ביטוחים, קרנות פנסיה, רכבים וכדומה. לגבי זוג שנישא לאחר החלת חוק יחסי ממון לא יבואו בחלוקת הרכוש, רכוש שצבר מי מבני הזוג טרם נישואיו, או מתנות וירושות שנתקבלו בתקופת הנישואין.

      מה קורה אם הוא הצליח ו"רוקן את חשבון הבנק"?

      במקרים כאלה בית המשפט בהתנהגות בן הזוג כסיכול זכויותיו של בן הזוג. ובחלוקת איזון משאבים יראו את הכסף שהוברח כאילו הוא שייך לבן הזוג שזכותו נשללה.

      למי הסמכות לדון בחלוקת רכוש?

      הן לבית המשפט לענייני משפחה והן לבית הדין הרבני הסמכות לדון בסוגית הרכוש. לבית המשפט לענייני משפחה ניתן להגיש תביעה עצמאית בענייני הרכוש בהנחה שלא הוגשה קודם תביעה לגירושין לבית הדין הרבני ונכרכה בה תביעה כנה לדון בסוגית הרכוש.

      מה קורה אם לאחר הגירושין הבעל / אישה מקבלים פיצויים, האם מגיע לבן הזוג השני חלק בהם?

      אין בעובדה זו בכדי לשלול את זכאותו של בן הזוג למחצית הרכוש.אך על מנת שבן הזוג לא יבריח נכסים בן הזוג שהנכסים אינם על שמו חייב להגיש בקשה לסעדים זמניים על מנת להבטיח את זכותו בהם וכאמור לשם מניעת הברחתם.

      מה קורה עם חלוקת הרכוש במקרה של בגידה?

      סעיף 8 לחוק יחסי ממון בין בני זוג מסמיך את בית המשפט לקבוע חלוקת רכוש לא שוויונית מטעמי צדק, היינו רשאי הוא על פי בקשת בן הזוג לקבוע שהרכוש לא יתחלק מחצה במחצה אלא על פי יחס אחר שיקבע . עם זאת נקבע בפסיקה כי בעניין חלוקת הרכוש לא תהא השפעה בשל בגידה על חלוקת הרכוש.

      קידום עורכי דין קידום עורכי דין