זקוקים לסיוע משפטי באחד מהתחומים שלנו?

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    תרגום מסמכים משפטיים

    חיי היום היום עמוסים בעבודתם של מתרגמים שונים עד כדי כך שאנו לא שמים לכך כל דגש והתרגלנו לרכוש מוצרים ושירותים אשר כוללים תרגום והתאמה לעברית. עד כדי כך רווי השוק הישראלי במוצרים בינלאומיים שאנו כבר מצפים לשפה העברית בעלוני שימוש, חוברות הדרכה, לייבלים על מוצרים ואתרי אינטרנט.

    תרגום משפטי

    תרגום משפטי הוא תרגום מסוג מיוחד כיוון שהשפה המשפטית עשירה באופן טבעי במינוחים משפטיים סבוכים הנסמכים על תקדימים משפטיים מקומיים ועולמים, מוסכמות משפטיות וחוקים שונים. הדבר נכון עד לרמה בה מתרגם שאיננו עורך דין יעשה בהכרח טעויות רבות בבואו לתרגם מסמך בעל אופי משפטי כיוון שאיננו מבין את המינוחים ואיננו יודע לזהות כי מדובר במינוח שיש לו משמעות אחרת מאשר סך המילים שבו.

    מתרגם משפטי

    בשל העובדה כי תרגום משפטי דורש ידע והבנה בשפה המשפטית הן בשפת המקור והן בשפת היעד כלומר הכרה של המערכת המשפטית הן במדינה בה נוצר הטקסט והן במדינה אליה מיועד הטקסט נדרש מתרגם מסוג מיוחד. בנוסף ובשל העובדה כי פעמים רבות יעשה במסמך המתורגם שימוש משפטי חוקי מחייב על מתרגם לספק פעמים רבות אישור כי הוא בר סמכה לבצע תרגום משפטי או כפי שזה נקרא בעולם התרגומים תרגום נוטריוני.

    מגוון הדרישות אשר סיכמנו עד כה מחייבות כי נמצא מתרגם מקצועי ומנוסה המגיע מעולם המשפט והוא לרוב עורך דין מנוסה / מרצה למשפטים או דומה לו. מסיבה זאת אין מנוס אלא לפנות אל חברת תרגומים מקצועית וגדולה ככל האפשר וזאת כדי למנוע תרגום לקוי אשר עלול להשפיע על התהליך המשפטי ולהסתמך על עובדות שגויות או הבנה שגויה של המסמך המתורגם או במילים אחרות קיימות משמעות רבה כי המסמך המתורגם ישאר נאמן למסמך המקורי הן בערך העובדתי שלו והן בכוונת הכותב.

    תרגומים משפטיים נפוצים

    אין ספק כי אינספור גופים משפטיים שונים עושים שימוש תדיר בשירותיהן של חברות תרגומים מנוסות כחלק מהתנהלות יומיומית תקינה ובעבודה אל מול גופים בינלאומיים, מוסדות, חברות ואינספור לקוחות פרטיים אשר עלו לאחרונה לישראל או מבקשים לתקשר משפטית עם גוף ישראלי. להלן מספר שירותי תרגום משפטיים נפוצים בשימוש בקרב ערכאות משפטיות שונות

    • תרגום חוזי תעסוקה.
    • תרגום חוזי שכירות.
    • תרגום מאמרים משפטיים.
    • תרגום צוואות.
    • תרגום הסכמי ממון.
    • תרגום הסכמי גירושין.
    • תרגום בקשות פטנט.
    • תרגום תנאי שימוש באינטרנט.
    • תרגום הסכמי זכויות יוצרים.
    • תרגום תצהירים משפטיים.
    • תרגום תביעות משפטיות.
    • תרגום אתרי אינטרנט.

    איך מזמינים שירותי תרגום משפטי?

    תרגום משפטי מקצועי מתחיל עם חברת תרגומים מנוסה. אם אתם זקוקים לתרגום מסמכים משפטיים אני לא ממליץ כי תפנו אל מתרגם בודד אלא דווקא אל חברת תרגומים גדולה ומנוסה כיוון שזאת יכולה לבחור במתרגם הנכון ביותר מבחינת כישוריו וצמד השפות שלו בכפוף לטקסט אותו אתם מבקשים לתרגם. כך אתם מבטיחים לעצמכם תרגום איכותי ומקצועי אשר ישמור על ערך הכותב המקורי. אני מקווה שמצאתם במאמר זה מידע מועיל וכי כעת תוכלו לבצע תרגום משפטי ביתר קלות.

    תודה לחברת זמנהוף שירותי תרגום, מומחים במתן שירותי תרגום משפטי על העזרה בהכנת סקירה זאת ועל שירותי תרגום מקצועיים לאורך השנים.

    זקוקים לשירותים משפטיים?

    משרד עורכי דין ירון גרוס מספק שירותים משפטיים ראשונים במעלה בתחומי דיני משפחה כולל פתיחת תיק גירושין, ניסוח צוואות, ניסוח ירושות ועוד עם צוות מנוסה ומוביל בתחומו של עורכי דין מקצועיים. פנו אלינו היום לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם עם עורך דין מנוסה

    טלפון: 077-7995056

    טלפון: 04-862-3445

    נייד: 050-228-8388

    עוד בנושא

    עורך דין נחלות במושבים

    להמשך קריאה

    מהו תפקידו של עורך דין צוואות בחיפה?

    להמשך קריאה

    מהו תפקידו של עורך דין לענייני ירושה בחיפה?

    להמשך קריאה

    צפו בתהליך אצל

    עורך דין ירון גרוס

    מקיימים פגישה עם עורך הדין ירון גרוס

    מתחילים בהליך משפטי

    סיום תהליך משפטי

    מחפשים עו"ד מקצועי? ירון גרוס!

    מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      יש לכם שאלה?

      אצל עורך דין ירון גרוס תמצאו את התשובה

      מה היא הגדרת רכוש משותף?

      כל זכות שניתנת להגדרה באופן כלכלי, רכוש שנצבר במהלך החיים המשותפים של בני הזוג לרבות,דירה, חסכונות,קופות גמל,ביטוחים, קרנות פנסיה, רכבים וכדומה. לגבי זוג שנישא לאחר החלת חוק יחסי ממון לא יבואו בחלוקת הרכוש, רכוש שצבר מי מבני הזוג טרם נישואיו, או מתנות וירושות שנתקבלו בתקופת הנישואין.

      מה קורה אם הוא הצליח ו"רוקן את חשבון הבנק"?

      במקרים כאלה בית המשפט בהתנהגות בן הזוג כסיכול זכויותיו של בן הזוג. ובחלוקת איזון משאבים יראו את הכסף שהוברח כאילו הוא שייך לבן הזוג שזכותו נשללה.

      למי הסמכות לדון בחלוקת רכוש?

      הן לבית המשפט לענייני משפחה והן לבית הדין הרבני הסמכות לדון בסוגית הרכוש. לבית המשפט לענייני משפחה ניתן להגיש תביעה עצמאית בענייני הרכוש בהנחה שלא הוגשה קודם תביעה לגירושין לבית הדין הרבני ונכרכה בה תביעה כנה לדון בסוגית הרכוש.

      מה קורה אם לאחר הגירושין הבעל / אישה מקבלים פיצויים, האם מגיע לבן הזוג השני חלק בהם?

      אין בעובדה זו בכדי לשלול את זכאותו של בן הזוג למחצית הרכוש.אך על מנת שבן הזוג לא יבריח נכסים בן הזוג שהנכסים אינם על שמו חייב להגיש בקשה לסעדים זמניים על מנת להבטיח את זכותו בהם וכאמור לשם מניעת הברחתם.

      מה קורה עם חלוקת הרכוש במקרה של בגידה?

      סעיף 8 לחוק יחסי ממון בין בני זוג מסמיך את בית המשפט לקבוע חלוקת רכוש לא שוויונית מטעמי צדק, היינו רשאי הוא על פי בקשת בן הזוג לקבוע שהרכוש לא יתחלק מחצה במחצה אלא על פי יחס אחר שיקבע . עם זאת נקבע בפסיקה כי בעניין חלוקת הרכוש לא תהא השפעה בשל בגידה על חלוקת הרכוש.

      קידום עורכי דין קידום עורכי דין